SEO – pozycjonowanie stron internetowych
Internet zdecydowanie wypiera tradycyjną, np. papierową czy telewizyjną formę reklamy. Jest to związane przede wszystkim z brakiem konieczności inwestowania bardzo dużych środków finansowych. Promocja w sieci jest wielokrotnie tańsza i skuteczniejsza.
Dobrze przemyślana strategia SEO (pozycjonowania stron internetowych) może w krótkim czasie przynieść realne korzyści, wśród których warto wymienić: wyprzedzenie w sieci swojej konkurencji, polepszenie pozycji strony (w TOP 10 Google – organiczne wyniki wyszukiwania), zwiększenie widoczności marki, zwiększenie sprzedaży. Oferuję fachowe i uczciwe doradztwo w zakresie SEO (Search Engine Optimization). Swoim klientom podpowiadam, jak skutecznie wykorzystać zaplanowany budżet, jakich rozwiązań unikać, a w jakie inwestować.
Efektem moich działań jest przemyślana promocja witryny. Swoich klientów nie narażam na wpadnięcie w filtr Google, promuję i popieram wyłącznie sprawdzone metody pozycjonowania. Pomagam również unikać podpisywania często niekorzystnych umów z agencjami SEO.