17
kwi

Client Service przewagą konkurencyjną freelancera

Client Service przewagą konkurencyjną freelancera. Przez lata opracowując, zmieniając i udoskonalając moją ofertę, stworzyłam unikalną usługę doradczo-consultingową z zakresu wszystkich obszarów marketingu online i reklamy w Internecie. Wiedzę zdobywaną w agencjach kreatywnych, domach mediowych i przy współpracy z polskimi start-up’ami, połączyłam ze swoim niestandardowym podejściem do obsługi klienta. Taka kombinacja już od 2009 roku sprawdza się w kolejnych prowadzonych przeze

Czytaj więcej

24
lis

By budować dobre dachy musisz myśleć jak woda

By budować dobre dachy musisz myśleć jak woda  🙂 Im więcej konferencji, szkoleń i kursów zaliczam, tym buduję w sobie większe przekonanie, że nie tylko wiedza i umiejętności są kluczem do sukcesu, ale zdecydowanie bardziej liczą się nieszablonowe pomysły i myślenie za każdym razem out of the box. W zasadzie to prawda, bycie kreatywnym popłaca, tworzenie niestandardowych rozwiązań pomaga w

Czytaj więcej

29
kwi

Sukces zaczyna się w głowie

Zwiększaj pozytywne wrażenia klientów, zatrzymaj użytkowników dłużej na stronie, doprowadź ich do końca ścieżki zakupowej, zwiększ swój dochód i ROI. Publikacja: Branża Dziecięca – czasopismo handlowców,  „Daj się znaleźć. Google AdWords jako narzędzie reklamowe” – Artykuł 03/2017, str: 106-107 Zobacz w czym mogę pomóc jeśli szukasz specjalisty od kampanii w wyszukiwarce Google Ads: oraz sprawdź pozostałe możliwości promowania firmy, sklepu,

Czytaj więcej

27
mar

Facebook – wycieczka do biura w Dublinie

Polecieliśmy! Irlandia –> Dublin –> Facebook… 🙂   Facebook przygotował dla nas pyszne Muffinki:     SM team – Pełni wiedzy, inspiracji i nowych pomysłów:  

25
lut

Google Ads – prezentacja – pozyskanie i zatrzymanie Klienta wymagającego

Google AdWords – wykład podczas targów Kid’s Time w Kielcach „Pozyskanie i zatrzymanie Klienta wymagającego” W ostatni weekend miałam przyjemność wystąpić na targach branży dziecięcej Kid’s Time 2017 w Kielcach. W zacnym gronie tegorocznych prelegentów znaleźli się specjaliści od logistyki, marketingu, prawa, bezpieczeństwa opakowań oraz reklamy, w tym: Google i Facebook. Targi trwały 3 dni od 23-25 lutego. Wśród wystawców

Czytaj więcej

Strona używa technologii plików cookies Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close