Instagram – Reklama na Instagramie
Instagram stale zyskuje na popularności. Choć nie jest tak popularny, jak Facebook to reklamodawcy doceniają jego wartość oraz inwestują w kampanie reklamowe. Działania promocyjne na tym portalu można podzielić na 3 kategorie:
- kampanie video
- kampanie fotograficzne
- kampanie karuzelowe
W swojej pracy zajmuję się planowaniem, przeprowadzaniem oraz optymalizacją kampanii reklamowych na Instagramie. Pomagam ocenić opłacalność takiego rozwiązania, zaplanować realizację oraz dostosować budżet – biorąc pod uwagę możliwości finansowe klienta.
Kampania na Instagramie może być również składową większej strategii marketingowej, która obejmuje pozostałe media online. Efektem prowadzonych przeze mnie kampanii może być m.in.:
- kliknięcia przechodzące na stronę docelową klienta
- zaangażowanie w aplikacjach mobilnych
- zasięg i częstotliwość kontaktów z reklamą
- ilość wyświetleń video
- zaangażowanie względem postu (polubienia, komentarze)
- świadomość i rozpoznawalność produktu lub usługi