Skuteczny e-mail marketing
E-mail marketing to jeden z najważniejszych kanałów komunikacji z klientem online. Pierwszą fazą rozpoczęcia działań w tym kanale jest zebranie listy adresów e-mail klientów lub subskrybentów newslettera. W tym kroku pomogę Ci zbudować efektywny formularz.
Kolejnym krokiem jest wybór platformy do wysyłki e-mailingów. Jaką platformę najlepiej wybrać? Wszystko zależy od tego jakie sobie stawiasz cele biznesowe i ile mailingów planujesz wysyłać.
Najważniejszym jednak etapem jest stworzenie samego maila – odpowiednio intrygującego tytułu oraz interesującej treści. Ważny jest prosty przekaz, obraz i gra na emocjach(oferta limitowana, ograniczona czasowo, tylko dla VIP-ów) oraz odpowiednie podlinkowanie wszystkich elementów klikalnych.
Często klienci zadają pytanie „Co Sprzedaje?”. Nie ma jednej dobrej odpowiedzi. W zależności od produktu, pory roku, promocji i ponownie Twojego celu danej kampanii dobierzemy wspólnie najlepsze rozwiązanie.