PR – kampanie i strategia działań
Bez promocji w Internecie nie można mówić o skutecznym i systematycznym rozwoju własnego biznesu. Należy mieć świadomość, że nasi potencjalni klienci rozpoczynają poszukiwanie towarów oraz usług od Internetu. Nieustanny pęd za pracą coraz częściej eliminuje odwiedzanie sklepów oraz tradycyjne porównywanie produktów.
Przedsiębiorcy oraz klienci korporacyjni już dawno zrozumieli, jak ważna jest przemyślana strategia PR w sieci i jakie tak naprawdę potrafi przynieść korzyści. Jako doświadczony specjalista potrafię zaplanować kampanię PR krok po kroku. Dzięki swojemu doświadczeniu potrafię zaproponować odpowiednie i przede wszystkim skuteczne działania – biorąc pod uwagę branżę, w jakiej klient prowadzi działalność, charakter biznesu, grupę docelową, a także wygospodarowany budżet.
Priorytetem jest dobór mediów, ich zakup, nadzór nad realizacją oraz powierzonym budżetem. Swoim klientom oferuję również wsparcie w momentach kryzysowych. Dzięki moim działaniom firmy mogą budować swój wizerunek w sieci.