Google Ads – prezentacja – pozyskanie i zatrzymanie Klienta wymagającego

Google AdWords – wykład podczas targów Kid’s Time w Kielcach

„Pozyskanie i zatrzymanie Klienta wymagającego”

W ostatni weekend miałam przyjemność wystąpić na targach branży dziecięcej Kid’s Time 2017 w Kielcach. W zacnym gronie tegorocznych prelegentów znaleźli się specjaliści od logistyki, marketingu, prawa, bezpieczeństwa opakowań oraz reklamy, w tym: Google i Facebook. Targi trwały 3 dni od 23-25 lutego. Wśród wystawców znalazły się polskie i zagraniczne firmy produkujące zabawki i odzież oraz akcesoria dla dzieci i niemowląt. Nie zabrakło także dystrybutorów,  handlowców i międzynarodowych ekspertów z branży dziecięcej.

Moja prelekcja wzbudziła duże zainteresowanie, w końcu każda firma chce przyciągnąć i zatrzymać Klientów, a szczególnie umieć zadbać o zainteresowanie produktem czy usługą tych najbardziej wymagających kupujących.

Targi Kielce wykład Agnieszka Denis Kids Time

Po wykładzie uczestnicy targów mieli możliwość zadać nurtujące ich pytania, oraz w ramach konsultacji dowiedzieć się jakie działania podjąć, by wyprzedzić konkurencję w wyścigu o klienta.

Agnieszka Denis Kid's Time Targi Branża Dziecięca Kielce

Zobacz w czym mogę pomóc jeśli szukasz specjalisty od kampanii w wyszukiwarce Google Ads:

Strategia i Reklama Google Ads

oraz sprawdź pozostałe możliwości promowania firmy, sklepu, usług i produktów w Internecie: agnieszkadenis.pl/oferta

 

Comments are closed.

Strona używa technologii plików cookies Więcej

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close